Söndag

Trodde det var lördag först. Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Klockan ringde vid 9 men efter att ha snoozat en timme så stängde jag av larmet helt. Klev upp ca 11.20 och satte igång med skolarbete direkt. Okej, jag åt frukost först! Nu har jag läst klart allting och skrivit in mina kommentarer på datorn så nu ska jag vara utveckla det så det blir en bra text och sen är jag redo för skolan på tisdag! 
 
Ska snart till mamma och pappa lite också och häjlpa till och efter det blir det hem till Linda för att passa lillan en stund. Det har kört ihop sej lite så Linda frågade om jag kunde ta henne en stund. Jag sa japp! Mamma ska på möte ikväll och om jag är kvar hos lillan ska jag kanske be mamma komma förbi när mötet är klart. Är lite nervös för att vara själv med henne så länge. Men det ska nog gå! Jag tar med mina skolagrejer ifall hon somnar så blir jag klar med det och kan skicka in när jag kommer hem. Hade tänkt ta halva dagen till att göra klart mina uppgifter och sen ta det lugn i soffan och mysa lite innan det är dags att sova. Men det få bli en annan gång :) 
 
Suddig bild men detta är en av de nya läppsiften jag fick hem från wish! Stone heter färgen. 
 

Kommentera här: