New in

Det råkade visst bli dom skorna jag skrev om i förra veckan... Linda och jag handlade lite och pantade innan vi plockade upp mamma vid flyget i torsdags efter min tenta och då passade vi även på att g in på teamsportia för att se vad som fanns. Då ser jag personalen rekommendera dessa skor till en annan kund så jag frågade honom om dom skorna var som dom jag har (och så visade jag fram min fot med mina Guide 6 på). Det var dom typ, det fanns en annan modell som tydligen skulle vara som en kopia på Guide 6, dock var dom rosa så det bev ett big no direkt. Ville ju ha så svarta som möjligt. Så vi tog Omni 15 och jag är nöjd! Har använt dom 1 gång än bara så har inte så ,mycket att säga om dom kanske men ändå. Svåra att köra i bara för jag är inte van vid så hårda skor längre då jag gått ut dom jag redan hade.
 

Kommentera här: