Klipp & Färg

Har bokat frisörtid nu! Tror det är ca 2 månader sen jag färgade håret så det är dags nu! Bokade in mej efter lönen kommer så jag är snygg i håret till vi firar min idol :) Vet inte riktigt vilken färg jag ska köra på ännu men jag kommer i alla fall hålla mej mörk, det vet jag! Ska även klippa mej denna gången, det gjorde jag när Robins bror gifte sej tror jag, eller var det gången innan dess och då är det väldigt länge sen. Satte även upp mej på en tid innan jul precis. Vet inte hur det ser ut med skolan då men om jobb-schemat fortsätter som det gör nu så kommer det inte vara några problem. Den gången kör jag bara färg!
 
Man har ju haft några färger genom åren. Gick från blond till tomatröd typ haha och sen blev det mörk-bruna slingor. Sedan övergick jag till svart hår ett tag, slängde även i några rosa slingor en gång med. Bytte det svarta till mörkt brunt igen innan jag övergick till en lång period med rött hår. Hittade en bild på klasskortet i 9:an och sen har jag kört olika nyanser av brunt då dom slutade med den röda jag alltid köpte. Denna översta bilden är från när jag färgade det sist, gillar det mörka!  
Kul fakta är att jag har löshår här också. Hur jag lyckades hitta löshår i exakt samma nyans som mitt egna färgade hår fattar jag bara inte. Men trivdes kanon i detta!
 

Kommentera här: