Hektiskt

Både denna och nästa vecka är så uppbokad så jag vet inte hur jag hinner med allt. Som ni vet jobbar jag 60% och har skola 100%, men jag är inte i skolan varje dag. Däremot är det uppgifter som ska göras hemma, och de ska helst göras ordentligt också och inte bara slängas ihop till något. Så det tar ju tid. Denna veckan har jag jobbat varje dag tror jag eller så har det varit skola. Nästa vecka är lika dan så ag hinner inte rikigt skriva heller. Försöker få in träningen igen så det går lite före faktist. Annelie vill börja simma också så ska se när vi har tid att göra det, vore roligt! Första gången jag badade iår var på babysimmet i fredags...
 
I mon blir det både jobb och sen ska jag fira en klasskompis som fyller år nästa vecka! Ska bli roligt!
 
Skorna har inte kommit än...
 

Kommentera här: