Onsdag igen

Tiden går rätt fort ibland alltså. Igår hann jag inte skriva mer, det var fullt upp hela tiden! Lillan var för trött med så hon ville inget annat än att hänga på mej eller Linda när vi bakade. Så fort vi var klara med bullarna så åkte vi till Huseby och sen var vi inte hemma förrän klockan var över 22, Blev att sova typ direkt. 
 
Idag är det skola, därför jag är uppe så tidigt. Klockan  ringer 7 men brukar alltid ligga kvar en halvtimme typ. Det jag gör innan skolan är att sminka mej och äta frukost. Och packa det som ska med till skolan då. Idag hoppar jag över datorn faktiskt och tar bara med mej ett block tror jag. Brukar alltid ha datorn med orkar inte ta med den. Sen blir det att handla igen. Konstigt att ingen affär har allting man vill ha, trots att det är i den affären man köpte allting från början... Så det blir en sväng till City Gross, dom hade även billigt toapapper. Om någon bryr sej haha. Vi hörs! 
Huseby lyste fint på kvällen! 

Kommentera här: