Klar!

Nu är texten helt klar tror jag. Jag ska kolla igenom det en gång till och kanske se ifall Linda eller mamma vill läsa igenom det också och se ifall det är bra struktur och om något bör ändras eller tas bort! Så det bli n'sta projekt. Den ska inte skickas in förrän 10/11 så det är ett tag kvar men ändå. Man ska inte vänta för länge! Ska se om Matilda med vill läsa kanske. Aja, skit i det nu.
 
Jag funderar på vad jag ska fixa för mat idag. Fortfarande ingen aning så vet inte om jag ska leta upp recept på något nytt kul och se vad jag kan få ihop. Tänkte även dammsuga lägenheten för här ser ut som skit! Få se vad jag gör sen, läser en bok kanske? 
Göran gjorde mej sällskap häromdagen! 
Väldigt sne och snygg bild! Tror detta var i lördags innan vi skulle förbereda kalaset för lillan. Vi visade bilder för pappa från fredagen när vi firade henne :) Sne och snygg bild haha. Men här ser man att mitt hår är lite vinrött i alla fall! Nu blir det lunch! 
 

Kommentera här: