Söndag

Det kändes som söndag igår och typ måndag idag. När jag kom hem från jobbet så satte jag ´mej som sagt med skolan och fick lite gjort, insåg sen att jag inte visste vad jag höll på med riktigt och hade skrivit lite dubbelt som min partner hade skrivit redan. Ska fortsätta med texten idag för efter jobbet ska jag till bibblan på skolan och låna hem en bok. Bättre att gå till ursprungskällan för att hitta fakta!
 
Men sen satte jag mej ute i solen och efter en liten stund plingade Annelie på! Hon hade med sej 2 glas och rosé haha. Robin var i Vislanda så satt själv där hemma. Drack lite grann, eftersom jag skulle upp vid 5 idag med så ville jag inte ta för mycket. Och jag gillar inte vin annars, men det var rätt okej! Sen sprang vi över till Annelie för vi skulle kolla in hennes kille och hans kompis som skulle komma över. Kompisen skulle inte komma sen så han fick följa med oss till mej. Satt där ute i 4 timmar och pratade och hade roligt. Robin kom hem sen med och drack lite med dom andra 2 och när jag gick och la mej vid 22 så fick dom fortsätta kalasandet hos Simon och Annelie. Trevlig kväll! Riktigt varmt och skönt var det för vi har kvällssol och betongen håller kvar värmen. Vid 22 var väggen fortfarande varm sen tidigare liksom!
 
Vi hörs mer sen!

Kommentera här: