Shopping - Ullared

Här kommer det jag handlade i Ullared i torsdags! En del saker är inte med för jag har det i tvätten eller så ha jag bara glömt bort det typ.
 
Skärbrädor
Knivslip som jag kallar dom, vet inte vad dom heter egentligen. 
LP skiva till Robin
En flasköppnare typ. Den är stor och så men den är lite kul och passar i vårt kök. 
Klocka till köket.
Taklampa till TV-rummet. Bilden har ni sett när den hänger i taket! 
Nu ser jag att den är upp och ner men orkar inte ändra på den. Preentpåsar i retro stuk. Vet inte om jag kommer använda dom för jag gillar att se på dom haha.
Paketpapper och paketsnöre
Sänglampa
Tvål
Lite deo, snorvalpar, klädrullar och sminkborttagning
Träningsbyxor. Köpte ett par till och en sportbh (för 10:-, den satt skit bra haha) men dom ligger i tvätten.
Klänning till lillan
Klänning till lillan
Dra på lakan
Countor typ och highlighter. Highlightern gillar jag starkt, riktigt bra och fin och kostade typ 10-20 kronor? Countor saken inte lika bra, den går inte att blanda ut utan blir en tydligt streck. Kanske inte ska va till countor egentligen men jag ville ha den till det.
Pormask klämmare typ?
plåtburkar. Skulle varit till te men använder bara en av dom just nu. Dom var rätt stora men jag älskar dom! 
Plåtburk till kaffet
Grillolja
Sugrör
Hårolja
Present till lillan som kommer gå Linda på nerverna
Taklampa till hallen
Taklampa till hallen
LP-skiva till Robin
Vinyl bordstabletter
Världens minsta ugnsform
En stor ugnsform
 

Kommentera här: