Ny vecka

Jag var i skolan i en timme idag, 9-10 och efter det letade jag och Matilda upp en massa böcker vi skulle ha till vår inledning på b-uppsatsen. Åkte hem till pappa en sväng efter det för att hälsa på och fick då gott grillat, mumma! Linda och Ellie kom förbi också, eller dom är kvar där nere för jag åkte hem. Behövde sitta med skolarbete . Matilda hade gjort hur mycket som helst så på den biten just nu fanns inte mycket mer för mej att göra mer än rätta det jag inte fick ha för handledaren. Vi tror det räcker med vi ha just nu så ska påbörja metoden, väntar bara svar av henne så kan jag dra igång med det så länge.
 
 
Om en timme ska jag dra in till stan för det är dags för Vårruset! Vi bestämde att vi skulle mötas vid halv 6 tiden så tänkte åka lite innan 5 så jag hinner gå bort dit också. Parkerar på jobbet för jag orkar inte leta massa på plats sen, då går jag hellre lite extra! 
 
Igår grillade vi också, jag och Robin. 
Kan säga att bananen blev helt misslyckad. Tänkte att det skulle gå att göra så och ha grillfunktionen igång, nepp... Jag gjorde chokladen krispig istället för att smälta den haha. Jag ska lyckas någon gång!
 
 

Kommentera här: