"Hon menar"

Jag har inga bilder att använda i dom senaste inläggen för jag har inte hunnit ta några nya och jag är på jobbet och har inget att fota här precis. Men jag kom på en intressant sak nu precis. Jag gick in på nyheter24 och kollade debattartikeln och hittade några kommentarer. Det var typ 4-5 stycken eller något så inte så mycket så jag läste igenom dom. Förutom det jag kommer berätta nu så upptäckte jag även att dom rättat min stvning på en del saker och sen kan jag även meddela att jag inte har något med Zara Larssons bild att göra, hade inte ens sett den för jag följer inte henne. Jag godkände inte att den skulle visas med mitt inlägg så jag kan tänka mej att en del kommentarer på facebook handlade om det, man kan se det som påhopp från min sida och det var inte riktat personligen till henne, jag godkände min text och min bild, inget annat.
 
Men det jag ville komma till. En tjej skrev på hemsidan att jag sa emot mej själv och då kommenterar en kille (som faktiskt fattade min poäng) hennes kommentar. Han skrev i pincip, hon menar inte så, hon menar såhär... Har sett det ´många gånger och grejen är att ingen vet egentligen vad jag menar mer än jag själv. Denna killen hade fattat vad jag menade. Men om man tänker andra tillfällen, jag hör/läser ofta att någon kommenterar att en person inte menade det och det här. Lite virrigt kanske men tyckte det var lite kul hur man tror att man vet vad någon menar genom en text. Så länge inget händer mer med texten kommer jag inte skriva mer om detta! Tycker det har varit tillräckligt nu.

Kommentera här: