Hallå!

Idag blev det ett morgonpass på jobbet, är verkligen inte van vid det! Får kliva upp vid 5 ungefär då och det är inte roligt! Men det har gått rätt bra ändå. Lite småsegt har det varit eftersom det är långledigt och många är säkert iväg på annat i solen. Men skönt att vara hemma tidigt. Dock stannade jag i nästan en timme och pratade med en kollega om typ böcker. Vi är lite nördar både hon och jag haha! Så efter jag har skrivit klart min inledning till uppsatsen så ska jag nog sätta mej på uteplatsen och läsa en bra bok! Håller fortfarande på med Jonas Gardells böcker, är fortfarande på andra bara men jag är inte sugen på att läsa dom nu. Jag vill läsa en bok av Kristina Ohlsson, samma serie som jag läste i Turkiet förra året. 
Hade inte tackat nej till detta just nu! 
Men istället sitter jag och pluggar och dricker mitt körsbärsvin med fruktsoda. Lockar inte riktigt...
 

Kommentera här: