Gokväll!

Eller godnatt blir det ju nu när klockan är så mycket! Idag var Robins familj över hos oss för att fira Robins om fyller år på tisdag. Eftersom han jobbar kväll så fick det bli idag istället för när han fyller år. Han fick presenter av alla utom från mej för det får han på tisdag. Så i mon ska jag förbi hemma och slå in hans paket :)

Sitter med b-uppsatsen just nu, lär göra det ett tag till. Min partner har skrivit massor så nu måste jag komma med en himla massa med så vi verkligen har gjort den ihop. Jag har haft massor att göra sista tiden känns det som så har inte hunnit sätta mej med den ordentligt. Det är mycket runt omkring mej och många tankar för resten av året, det kommer hända en hel del innan året är slut. Himla dumt att fundera på det redan nu men jag är sån. I veckan som kommer är jag ledig i alla fall så ska sitta med skolan varje dag. Vet inte om jag til och med ska ta mej in till skolan och sitta på bibblan och plugga. Matilda får komma till mej en dag i alla fal så hon få se hu jag bor nu med haha. Om en månad ska den va klar för att få betyg men innan dess ska den skickas in 2 gånge.
 
Godnatt på er som har tid att sova!
 

Kommentera här: