Egentid

Har inte skrivit på rätt länge nu och det beror helt enkelt på att vi inte har fixat internet ännu, detta skrivs från mobilen. Man ha inte riktigt att haft tid till något annat än flytten och när jag ha tid över vill jag sova eller ta det lugnt bara. Men nu börjar det bli rätt bra! I mon ska jag hämta en tv bänk så vi få en riktigt och sen vill vi ha en byrå på en speciell vägg där vi inte få hänga upp något så det bli nog ikea på lördag efter jobbet. Vi ha fått stolar till köket av pappa men dom börja spricka i fästena så vi få nog kolla på nya stolar också. 

Jag kommer lägga upp bilder på allt när det börjar se klart ut, eller när vi känner oss nöjda. Ikväll däremot få ni bilder från min position resten av kvällen. Robin jobbar kväll så när jag kom hem från skolan (efter en runda hos familjen) så ha jag packat upp alla lådor vi haft här inne utom den med filmer. Jag ha diskat och plockat och haft mej hela kvällen så nu är det dags för soffan! Ska läsa igenom så jag är förberedd inför skolan i mon med. Nu ska jag kolla på harry potter 1 och dricka mitt te! Enligt Robins mamma var det tydligen harry potter dagen idag så drt firas såklart!

Min middag från uteplatsen innan idag! 

Kommentera här: