Do my makeup

Janeth har varit här en liten runda och jag ska nu ta och fixa mitt smink inför jobbet. En kollega sa att jag gärna fick komma förbi innan jobbet men jag tror inte jag hinner det :/ Hade varit kul för jag har inte sett hur dom bor och det är roligt att ses utanför jobbet med, synd att det är så sällan bara :/ Men en dag ska det bli! 
 
Vet inte vad jag ska ha på mej på jobbet bara, byxor eller kjol? Har inte bestämt mej där ännu men jag kommer nog åka dit i klänning i alla fall det är jag säker på. Det är så fruktansvärt varmt i bilen så man kan knappt vara där alltså. Hade varit skönt att inte behäva jobba när det är fint vänder, men det är skönt att det bara är 4 timmar :) Efter jobbet måste jag dock handla lite mat. Ska göra lite thai mat hade jag tänkt i morgon! 
 
Hur gott ser det inte ut liksom?? Googlade pad thai och fick upp denna bild, mmm! 
 

Kommentera här: