Tuff dag!

Kanske inte låter så tuff när man skriver ut detta i för sej. Men hade skola i 6 timmar och det är jobbigt på det sättet att vi har övningar som vi ska göra inom MI och det är svårare än man tror och sen är det så mycket ny information och bra information så man vill gärna få med allt. Så man blir liksom trött i huvudet kan man säga. Efter det blev det raka vägen till jobbet för jag skulle jobba åt en kollega några timmar. Blev 4 timmar mellan 15-19 och sen pka och tanka innan jag åkte hem och tittade på Ullared med pappa. Nu har jag precis skickat in nästa litteraturuppgift och äter en soppa som är halvt kall. Ska läsa lite för jag är ledig i mon som tänkte föröska bli klar så snart som möjligt. 
 
Är väldigt trött bara för det var verkligen kaos på jobbet! Folk överallt som ville något och sen ringer telefonen en massa och bara för jag till sist hade tid att svara i telefonen så blev det en kö på hur många som helst. En blev dessutom sur för jag stod i telefon. Men det var liksom med en gäst som inte fick igång sitt internet. En del människor! Men det var ritkigt kul när det var så mycket för det var verkligen länge sen jag jobbade då!
 
Göran som fjäskar för han ville ha tonfisk:
 

Kommentera här: