Off to school

Har varit och handlat med pappa nu på förmiddagen och vi kom hem för kanske 40 minuter sen eller något. Efter det så sminkade jag mej och nu tänkte jag skriva här lite snabbt innan jag gör klart det sista. Ska böand annat tvätta av mina sminkborstar för nu dröjer det ett tag innan jag kommer använda dom så dom kommer bli riktigt äckliga annars! 
 
Skola sen då. Litteraturseminarium 3 (av  5) vid 13.15-16. Sen blir det hem och läsa till nästa seminarium. Känner på mej att det kommer bli en seg dag när jag kommer hem igen. Vi få se vad som händer mer! Jag tar inte med mej datorn till skolan så vi få se ifall jag uppdaterar från mobilen på en rast eller något, eller inte. Då blir det när jag kommer hem i så fall. 
 
Var länge sen jag tog web-cam bilder så bjuder på två jag tog nyss. Gillar hur jag på någon bild (typ denna första) ser brunare ut än jag är och på andra lyser jag vitt. Undrar om jag har fel belysning i rummet...
 
 
 

Kommentera här: