Måndag

Ja då är klockan snart 20! Dagen har rullat på. När jag vaknade visade det sig att Linda och lilla fisen var här. Så jag gick ner en sväng innan jag fick gå upp och göra frukost också. Sen hängde vi nere hos pappa och kollade på Let´s dance och hade mysigt. Lillan har varit riktigt glad idag och skrattat ordentligt ibland. Det är så mysigt när hon är på det humöret!
 
När dom åkte vid 17 tiden så gick jag upp och gjorde mat (som jag brände) och så var jag nere i tvätten med första maskinen för dagen. Blir nog bara två om jag har otur. När jag var klar med maten (så åt jag såklart) satte jag på datorn och skrev klart min litteraturuppgift till torsdag. Jag vet inte riktigt hur den blev och hur vi alla ska kunna prata om olika saker eftersom den handlade om en sak i princip. Vi få se hur det går! Nu ska jag betala en räkning och sen packa lite till i mon. Har både skola och jobb och så får inte glömma något! Robin kommer om en stund med.
 
Maten: avokado, min kyckling, champinjoner och en typ röra på creme fraiche, charlottenlök och dill. Trots bränd kyckling så var det gott!
 

Kommentera här: