Les Mills

När jag kom hem från avskedsfikat för kollegan så körde jag och tankade lite granna och sen hämtade jag ut ett paket på ICA med när jag ändå var ute. Sen hade jag lite tid på mej att läsa innan jag behövde byta om till gymmet. Var inte super taggad idag om jag ska vara ärlig. Sov kanske 4 timmar så var rätt trött och seg idag. Men jag körde både cykling, CXWORX och SH'BAM faktiskt. Avbokade CXWORX tidigare idag för jag ville inte riskera att armen skulle bli värre, men den har känts bra idag, som det gick över under natten liksom. Skit konstigt. Så jag bokade in mej på plats istället! Dansen var tuff också, som vanligt nu känns det som. Det var ny release förra veckan på alla Les Mills passen i Alvesta så det är lite svårt i början! 
 
Nu sitter jag i alla fall och ska äta en fralla med skinka och tomat på innan jag ska försöka läsa ett tag till. Hade tänkt lägga mej ganska tidigt ikväll på grund av den dåliga sömnen idag och den långa dagen i mon!
 

Kommentera här: