Grattis!

Har kollat på Melodifestivalen och Frans vann! Trodde såklart det för det har varit sån hajp kring honom denna veckan. men jag hejade på David Lindgren! Men kul för honom att vinna första gången han är med, som är okänd dessutom egentligen, förutom låten för 10 år sen. Som det ser ut nu så är jag ledig när finalen är i maj sen, jej! Hade så gärna velat vara där och se det, det är en grej man måste va med om typ. Töntigt kanske men jag gillar musikprogram melodifestivalen och det är ju liksom tradition! Blir att sitta framför TV:n och kolla med Linda i alla fall för hon är lika dan som jag med det! Men om jag känner min släkt rätt så kommer det vara kalas för mitt kusinbarn den dagen bara så få försöka va hemma innan dess i så fall för på kalasen kan man aldrig höra något :P
 
PS. den väskan va inte alls så här snygg i verkligheten. Den var inte blå, den va jeans.
 

Kommentera här: