Godnatt!

Blev inte så många inlägg idag, sorry för det. Linda kom vid 12 tiden och jag hann faktiskt skriva och läsa klart boken så skickade in min uppgift vid 12.15 ungefär, skönt! Så jag hängde med dom nere hos pappa till 16 tiden tror jag. Vi gick en sväng och kollade till lägenheten innan vi gick till en fotograf som fotade lillan och Linda/Jocke för ett tag sen. Fotografen hade gjort en så fin tavla på lillan som vi hämtade ut, ska bli kul att se den på väggen sen! Riktigt liten modell! <3

Så etfer det lekte vi lite, hon är så lättroad med vissa saker så man håller på att dö av skratt. Rapar är fortfarande roliga. Detta blir dagens sista inlägg! Titta kanske inne här kring lunch i mon. Ska in till stan och äta lunch med ett par kollegor innan det är "avskedsfika" för en annan kollega. Kommer bli en konstig dag... Sen blir det träning som vanligt, dock inget CX för jag har verkligen skadat min arm på grund av det passet igår.

Kommentera här: