Full rulle!

 Jobbade natten mellan torsdag och fredag. Senare på fredagen gick jag, Linda och mamma ut och åt innan jag drog vidare till en klasskompis på fest. Tog bussen hem vid 1 för jag hade inte så roligt och möttes av både mamma och pappa vid bussen haha.
 
I lördags fixade vi lite hemma och så innan vi åkte till Vislanda. Jag hoppade av hos Robin och hann väl va där en timme innan vi åkte till min kusin som hade fyllt år, vi skulle fira henne vid 16. Vi stannade till 21 tiden för Robin hade väldigt trevligt och blev bjuden på dricka av min mosters man. Så fort vi kom hem till Robin igen så stack vi till hans kompis och sen vidare till en restaurang som även är en pub på helgerna eller något. Jag hade tråkigt där med för jag känner ingen och Robin ska gå runt till alla hela tiden, så jag ringde Linda och fick hänga med henne en timme. Sen gick vi hem till Robin och la oss!
 
Södagen var lite lugnare och de tvar skönt. Skönt att inte göra något alls. Idag är det måndag och jag har precis läst ut ett kapitel till och har nu bara 3 kvar - 90 sidor dock... Det är min måndag. Linda och fisen kommer förbi om en liten stund med så blir lite häng med dom!
 
Vi försökte göra lökringar igår, eller Robin gjorde dom medan jag duschade. Dom blev helt okej ändå!
 

Kommentera här: