Död i kroppen

I söndags körde jag mitt första Bodypump pass och jag mår skit haha. Åkte till Robin efter sen för jag ville inte sova trångt i min säng för jag visste hur mycket träningsverk jag skulle få. Och visst hade jag ont när måndag kom sen! Vi hade huset själva där för hans familj åkte till Elmia. Vi grillade, gick med hundarna, hjälpte hans bror med ett akvarie och sov på altanen haha. Det var en skön måndag! Sen kom jag hem runt 19-20 tiden. Robin fick köra hem mej för jag glömde plånboken på jobbet i söndags så hade inget körkort, behövde dessutom tanka bilen men det kortet var med på jobbet. 
 
Jag läste lite och det har jag även gjort idag. Vi hade skola som vanligt till 15 (fast vi slutade lite efter 14 istället) så jag hann med lite innan jag skulle träna vid 17.40. Det gick faktiskt bra! Körde både CX och Bodybalance men jag har riktigt ont i min högerarm fortfarande och nu känns det faktiskt värre än innan. Robin har kommit så jag ska äta lite och sen nattar vi oss nog haha.
 
Vår goda mat vi (Robin) grillade i måndags:
 

Kommentera här: