100

Har ca 20 sidor kvar nu av boken, äntligen! Har då läst runt 100 sidor, idag. Mina ögon känns som dom ska sprängas för jag måste sitta med världens lyse för att inte somna i boken. Så har typ alla lampor tända i rummet haha. Fick även flytta mej från sängen till skrivbordet. Men ska snart åka till Robins bror som fyller år idag så tänkte bara skriva lite och ta paus innan, så fortsätter jag läsandet när jag är hemma igen. Det vore skönt för då kan jag skriva i mon och skicka in den också. 
 
En sorlig sak förresten. Blev livrädd när jag kom hem igår för det satt en kanin vid trappen, såg den inte först liksom. Den sitter där även idag och jag trodde det var för den inte ville springa i snön för pappa sa att kaniner inte springer i nysnö för då kan man spåra dom för lätt. Linda sa när hon kom att den var röd i ögat och pappa sa att den kanske va påkörd. När mamma kom hem nu säger hon att den troligtvis har kaninpest och det är därför den suttit där så länge utan att bry sej, den väntar på att dö säger hon:( Det fattade inte jag så ha gett den morötter..
 
Mina fina blommor från pappa på födelsedagen! Dom har blommat ut lite nu!
 

Kommentera här: