Trevlig helg!

Jag jobbar denna helgen så kan inte vara ute och njuta. Det var lite tråkigt igår att jag skulle sitta inne hela kvällen när jag hellre att suttit ute och solat, åkt och badat eller dricak en kall cider. Men det var trevligt på jobbet också, lite varmt bara. Idag ser det inte ut att bli lika varmt, vilket är rätt skönt. 
 
Restaurangen har stängt idag så måste ta med mej egen mat och då ska jag göra Carbonara. Tycker faktiskt att den blir riktigt god så jag har gjort den två gånger sen vi hittade receptet för ett par veckor sen typ. Men det går fort att laga till och värma lite i micron så smaka den som den ska ändå. Jag micra aldreig mat men pasta måste jag nästan det, om det inte är massa sås i det redan, typ spagetti. 
 
Detta är vad min helg består av. I mon är det jobb också men direkt efter det ska vi kanske kolla på utemöbler och sen åka till mamma och pappa och äta lite gott. Hoppas på lite fint väder på söndag då så man kan va ute :)
 
Igår kväll så stod en bil och lyste rakt in i lägenheten. Det var störande för man blev ju bländad. Men när den började köra så kom denna "bild" upp på väggen och jag tyckte det var rätt snyggt haha. 
 

Kommentera här: