Mysigt!

Linda va här rätt länge och det va super kul! Vi hälsade på mamma och pappa lite också och det var också kul! Efter det orkade inte lillan mer så dom fick åka hem och lillan bröt ihop så fort jag stängde dörren typ :( Min lilla ängel, vad du är underbar! ❤ När dom åkte hem så hoppade jag in i duschen för jag hade tänkt testa brun utan sol igen och jag tror det går bättre denna gången! Det ska sitta på ett par timmar så behöver tid efter duschen också då. Jag har fixat massor under tiden! Jag fixade skafferiet för vi har haft allt möjligt där, som ett förråd så nu är det mer skafferi igen. Robin ha klagat på mina ljus som ta hela bokhyllan med så dom är nu satta i ett skåp. Ett skåp jag trodde va fullt men som hade 2 vaser i sej, så nu är där massa ljus och tillbehör! Nu är det lite mysigare här:)

Just nu sitter jag och ska äta lite kvällsmat och se på navy i min Sverige tröja jag fick från jobbet. När man ha brun utan sol måste man ha lösa kläder och detta verkade va det enda jag äger som sitter löst. 
Ser jag brun ut eller haha!

Kommentera här: