Min rygg dödar mig

Har suttit i skolan halva dagen typ, vid 16 gick vi hem. Har suttit med uppsatsen och försökt ändra det som ska ändras. Det vi kan ändra innan vi har fått examinatorns anteckningar då. Var hemma en runda med och hälsade på och efter det körde jag till Netto och handlade. Ska bli duktig på att kolla igenom bladen och köpa där det är billigast. Idag köpte jag en hel del grönsaker för det saknar jag till våra middagar här. Så lite fryst och lite färskt blev det, gott!!! 
 
Ska ta och äta kvällsmat nu och kolla igenom fler blad och stämma av mina kalendrar så dom stämmer med varandra. Har blivit lite ändrat i schemat på jobbet och jag tror inte att jag har antecknat det överallt.. Har dessutom börjat i en ny kalender denna veckan.
 
Detta hade inte suttit fel just nu! 
 

Kommentera här: