Michael Kors

Har en äkta Michael Kors väska som jag köpete förra året, tror det är 1 år sen ganska exakt. Meningen var att jag skulle köpa en äkta till mej som examenspresent senare men det var 30%, vilket gjorde ca 1000:- så jag slog till redan då. Det är jag glad över för jag använder den i princip varje dag. Nu är jag sugen på en anna väska av honom och den är kanske egentligen ganska tråkig och enkel.
 
Det är Michael Kors Jet Set Travel bag, tror jag den heter. Googlade det i alla fall haha.
Den är inte så rolig kanske men det är en bra liten väska att ha när man bara behöver typ mobil, plånbok och läppsyl. De 3 viktigaste sakerna för mej. Eller det viktigaste är läppsylet, så illa är mitt beroende. Och ´jag var inne på net-a-porter och kollade och dom säljer den för ca 1100:- inklusive frakt. 120 euro var det. Är sugen på den och har varit det sen jag såg den i London. Tänkte slå till där men avstod tyvärr. Nu har vi tydligen en Michale Kors butik i Växjö så tänkte ta mej en titt där också. Eller kanske SoHo där jag köpte min förra. Kanske ska kolla en snabbis innan vi ska ha sommarfest sen? Vi få se hur jag gör. Men vill verkligen kolla in butiken vi har här och se om den är något att ha eller inte. Annars väntar jag till jag har vägarna förbi Göteborg eller Stockholm haha.
 
1 Anonym:

skriven

Vart ligger Michael kors butiken i Växjö?

Svar: Tydligen ska den ligga i Tegnér gallerian där rags and ritchers låg innan :)
My

Kommentera här: