Godmorgon!

Jag har varit vaken i ca 2.5 timme redan... Jag brukar sova vid denna tiden. Jag fattar det inte, det spelar ingen roll när jag går upp, jag är ändå mega trött. Just nu känns det rätt okej ändå, men det kommer bli segt snart. Så är det oftast på morgonpassen, för mej då. Det är fint väder ute i alla fall så jag hoppas att det håller i sej så jag med få njuta av det fina vädret som varit i helgen. Vi ska till mamma och pappa sen och äta lite grillat och då ska det vara fint väder! Svängde förbi efter jobbet igår för jag hade fått matlåda från mormor. Linda och lillan var där och vilekt leende jag fick! :D Älskar det lilla livet, speciellt när hon blir så glad! Dom hade varit i stan och lillan bara älskade alla kläder Linda hade köpt till henne, det märktes på henne. Delvis för hon började skutta när hon såg dom men också för hon tog allting i en näve och skulle hålla i dom. Då vet man att man har köpt rätt saker ;)
 
Efter jobbet blir det en snabbis till skolan för att lämna en bok och sen ska vi kolla utemöbler, om Robin kommer ihåg att komma in till stan för annars få det va. En dusch och tvätta av sminket och sen är jag redo att ta mej ner till familjen!
 

Kommentera här: