God eftermiddag!

Jag kom till jobbet 1 timme tidigare idag för att byta av en kollega som behövde hem. Jag hade inget bättre för mej hemma ändå så det spelade liksom ingen roll. Från att hon ringde till att jag va på jobbet tog det 1 timme. Då sminkade jag mej och gjorde mat (blev som sagt Carbonara) och jag hann köra in. Jag tycker det är rätt bra faktiskt då det ta ca 20 minuter att köra om trafiken inte sammarbetar. Så jag har väl jobbat typ 1.5 timme nu då.
 
Det är väldigt lugnt och stilla här vilket känns rätt skönt för igårkväll blev det väldigt mycket till sist och jag blev så seg så det var bara jobbigt. Men idag känns det bra! Magen bråkar med mej igen bara, annars inget att klaga på! Dessutom bakade jag och Linda cupcakes i torsdags (mamma fick agera lektant) så jag har med mej en sån så jag kan inte klaga!
Det var såhär dom skulle se ut men det gör dom inte haha. Det är Red Velvet cupcakes! Vi hade inte lika mycket frosting men det var med frosting än det brukar vara och det tyckte jag var riktitg bra, det är ju den som är god ;) Men nästa gång kanske det blir dubbelsats frosting så få man försöka spritsa ut det. Goda blev dom i alla fall!

Kommentera här: