Vilken ska jag välja?

Hittade en annan bok som jag är osäker på om jag läst eller inte, gissar på inte. Grejen är den att jag brukar läsa klart en serie när jag har fått alla böcker. Denna serie läste jag ut för länge sen, men sen kom en 4:e bok och jag tror vi fick en den i julklapp förra året.. Linda har läst den det är jag 100 på men inget minne om jag gjort det. Grejen är att jag läst 3 böcker detta året som inte är från skolan så fick jag den i julas så har jag inte läst den, så enkelt är det. Men sen kan jag inte minnas om det var ännu tidigare?
 
Äh skit samma! Det blir För dig fångad av Sylvia Day och inte 50 nyanser boken. Den är dessutom lite smalare så det kommer gå snabbt!
Minns att jag tyckte att denna verkligen försökte härma 50 nyanser för det är så mycket som är lika i den. Dom är olika men påminner så mycket om varandra. 50 nyanser är bättre än denna serien, men jag tillhör dom som måste ha ALLA i en serie, kan inte bara ha 1 typ. Det är också tråkigt då när man är som jag när omslaget inte ser ut som dom andra. DOM PASSAR JU INTE IHOP I BOKHYLLAN?!!? Har dom tänkt på det? Att det ska se lite snyggt ut också? Tror inte det...

Kommentera här: