Shopping från Göteborg!

Igår skrev jag att jag skulle lägga upp bilder på shoppingen från Göteborg. Igår la jag bara upp på min väska men idag kommer lite mer! 
 
Skulle köpt Marc Jacobs foundation men den fanns inte denna gången heller så jag ska kolla med någon som ska till Sephorna och skicka bud! 
Istället blev det NARS radiant creamy concealer, den ljusaste. 260:-
En rouge borste från Åhlens 99:-
En primer som ska göra porerna mindre synliga. Tror den kostade kring 100:- med.
Wonderstick heter denna och det är countoring och highlighter i en penna typ om jag fattat rätt. Tror den kostaded 129:-.
NYX countoring palett! 249:-
 
Det var den enda shoppingen jag gjorde faktiskt. Köpte ett par kärringstrumpor som jag kunde ha på mej just då med för jag tog inga på mej när vi åkte och det kändes lite i tårna efter ett tag kan jag säga! Men det belv en dyr dag för mej i alla fall :)
 

Kommentera här: