Sephora

Det finns 3 saker jag gärna skulle köpa på Sephora som jag har velat ha ett bra tag nu. Kat Von D har funnits rätt länge och henne har jag velat köpa sedan innan Paris - där fanns massor med Sephora men hittade inte henne där. Marc Jacobs foundation har inte funnits så länge tror jag men så fort jag hörde talas om den ville jag ha den! Den är rätt dyr och det visste jag om, men samtidigt kostar den jag använder nu 399:- så det skiljer inte så mycket mellan de två.
 
Jag följer ju en tjej på youtube som heter Lauren Curtis och hon la upp en bild på smink som passar oss likbleka! Hon är själv riktigt blek och enligt henne så finns det en nyans av Marc Jacobs som är nästan vit (haha) och den borde passa mej! Den jag har nu har medium täckning och båda dessa har full täckning. Det kan va kul att testa och ha när man ska på fest eller något. På grund av priset blir det inget varjedag smink av detta utan mer när jag vill täcka allt! Hoppas nu bara att dessa finns i Göteborg annars blir jag lite smått ledsen faktiskt...
 
Kat Von D Lock It Foundation: 350:-
 
Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick: 215:-
 
Marc Jabos Re(marc)able foundation: 465:-
 

Kommentera här: