Samma hela tiden

En sak som jag märkt med vissa bloggar är att det alltid står samma varje dag. Jag läser inte bloggar i vanliga fall men när jag jobbar så brukar jag alltid läsa på nätterna för att fördriva tiden lite. Men en del har jag helt slutat läsa för det står precis samma varje dag. Varje morgon-inlägg handlar om samma dom gjorde igår typ. Visst är det bra med rutiner men så roligt är det inte alls läsa om dom.
 
Själv är jag sämst på att komma ihåg att skriva men jag försöker i alla fall skriva lite olika. Mina morgon-inlägg handlar oftast om dagens planer, skriver det för då blir det en liten påminnelser för mej själv med vad jag ska göra. Annars försöker jag hitta något annat att skriva om ifall jag inte berättar vad jag gör då. Beroende på va jag har planerat framför mej så kan det bli en hel del inlägg om den saken. Som resan till Göteborg för ett par veckor sen, blev en del inlägg om det om jag inte minns fel.
 

Kommentera här: