Inget klipp!

Blev inte gräsklipp idag! När jag skrev till pappa att jag skulle äta och sen komma ner så skrev Linda att jag skulle ta med bikini. Tydligen hade dom satt upp en pool där hemma! Det var riktigt varmt ute just då med så jag blev överlycklig haha! Detta var liksom vid 18 tiden och det var döövarmt ute, underbart! Så jag badade lite med lillan och hade det mysigt i poolen. Det är inte en stor pool utan en rätt liten, vi hade en sån när vi var små också. Det var en likadan som Robin och dom fixade med på midsommar om jag skrev om det? Jag tror jag gjorde det. Jag glömde fota när vi var där men Linda gjorde det men lillan är med på dom så kan inte lägga upp ändå. Men hittade en bild på google på hur den ser ut!
Tror alla har haft en sån typ. Så vi satt och badade medan pappa fixade med parasoll som hade gått sönder. Tog ett tag att fixa men han lyckades! Vi hade nämligen solen i ansiktet och det var inte så kul för lillan att bada i det verkade det som. Sen åt vi dillstuvad potatis och isterband, mumma!
 
PS. jag har läst ut den boken jag påbörjade i veckan, eller var det förra veckan? Jag skrev i alla fall att den var 100 sidor längre än den förra och att det skulle ta tid, men läste halva boken på en dag haha. Så ikväll läste jag ut den, woop! 18/7 började jag på boken så 4 dagar tog det!
Nästa bok blir nog inte Kristina Ohlsson utan det blir nog 50 nyanser, den versionen som ska vara från Mr. Greys synvinkel eller hur man ska förklara den. Bok 4 i alla fall. Jag tror det få bli den! Eller Jojo Moyers....
 
 

Kommentera här: