Godnatt!

För andra är det mer godmorgon men jag slutar jobbet snart och ska hem och sova! Har försökt spela pokemon på jobbet men har tydligen ingen gps signal :( Inte ens utanför verkade den finnas. Tråkigt. Ska se om jag kan spela när jag kommer hem istället och gå någon runda. Ska till mamma och pappa med lite vit tvätt för jag använder aldrig vitt och Robin har typ 2 tröjor och det är så onödigt att tvätta en maskin bara med det. Så mamma skulle tvätta vitt idag så jag fick lämna över lite till henne :) Så på vägen dit kanske jag kan fånga någon!

Annars blir det nog att ta det lugnt idag gissa jag på. Har ingenting inbokat förutom tvätten. Jag kliver upp vid 13 tiden så har inte mycket tid under dagen att göra något speciellt. Har börjat i en ny bok igen i samma serie som den förra. Tog mej under en vecka att lösa den förra men det lär ta längre tid denna gången för den är på typ 500 sidor tror jag, 100 mer än förra i alla fall. Så jag ligger gärna och läser den medan Robin glo på tv eller något. Är det fint väder vill jag va ute!

Vet inte om det kommer ett annat inlägg också mitt i för något hände innan så tror inte det kom upp. Vet dock inte ifall det kommer komma upp trots detta, men i så fall få ni tåla det. Kommer det en till så skrevs den tidigare så vet inte riktigt vad det står.

Kommentera här: