Godmorgon!

Vet inte när jag skrev senast men det var innan helgen i alla fall! I lördags var det bröllop för Robins bror och det var riktigt fint och trevligt. Kommer lite bilder från kvällen en annan gång. Tyvärr glömde jag fota mej och Robin tillsammans så vet inte ens om det finns en bild på oss tillsammans. Vet definivt inte om det finns en bild på mej från dagen. Kan fota och lägga upp vad jag hade på mej i alla fall för det var inte så avancerat!
 
men i alla fall blev det att vi sov till 11.40 typ innan vi bytte plats till soffan. Var ute på Pokemon-jakt en liten stund för att få friskluft men då började Robin frysa om huvudet så vi fick gå hem igen. Sen slappade jag framför NCIS: Los Angeles som verkade ha något maraton från veckan eller kommande veckan och läste i reklamen. Sen fick jag lägga mej igen för jag har jobbat inatt. Det var så skönt att sova lite till haha. Vi var rätt sega efter lördagen kan man säga.
 
Av någon anledning kan jag inte lägga upp bilder så får bli utan...

Kommentera här: