Bra start på dagen!

Det är kanske inte speciellt tidigt att kliva upp 8.15 för de flesta men för mej va det tidigt! Min klocka ringer alltid vid 9 och jag ligger kvar till över halv 10. Men idag körde jag ett pass cykling vid 9.30 så fick upp i tid då. Det gick riktigt bra tycker jag också men jag va ju helt död efter som vanligt. Det värsta är att jag ska upp för en backe för att komma hem med ^^. Pappa kom till mej efter det för vi ska fixa med en ny antenn, han testade allt möjligt men det gick bara inte att få bättre än vi ha. Än så länge är den mega gamla den bästa vi testat.

Jag har precis ätit lite och ska hoppa in i duschen och sen sova lite känns det som. Jag ska till jobbet vid 14 tiden så ska hinna sminka mej innan dess också och göra mat igen. Jag ska testa Kat Von Ds foundation idag tänkte jag också. Spännande!

Kommentera här: