Allsång i Linnéparken 2016

I måndags var ju jag och Linda på allsång i Linnéparken. Tyckte det kunde vara kul för lillan med massa musik också. Vi var på Biltema innan för att köpa sånna hörselskydd till lillan ifall det blev för högt ljud. Hon var lite obekväm i dom först men vande sej sen. Dom funkade nog extremt bra för hon somnade mitt i allt haha. Hon såg mega trött ut i Lindas famn så jag drog försiktigt med handen på hennes kind och då somnade hon nästan precis där. Så Linda la henne ner så sov hon gott där sen :) 
 
Innan dess åt vi svingod cesarsallad på jobbet. Den var verkligen såååå mycket bättre än den jag fick på bryggeriet i Göteborg. Min kärlek för den salladen är nu återställd! 
 
Det var två olika som uppträdde den dagen. Mollie Lindén från Idol och Micke Syd från Gyllene Tider tillsammans med Ekman från Freestyle, kommer inte på hans förnamn haha. Riktigt bra var det! Sedan kör dom även Svensktoppen nästa och det är andra året som dessa killar tävlar. Förra året vann dom för Kronoberg så vi hoppas dom gör det igen! Simon & Tim kallar dom sej. Tjejen i det bruna håret är Simons syster Mimmi. Vi träffade dom för längesen när mamma jobbade på Engaholm men jag vet inte om dom minns oss. Tim var på samma skola som jag så vi träffades där ibland och han har nog mer koll på vilka vi är.
Bättre bilder än såhär blev det inte för vi satt lite snett en bit bak. Blev dock bättre än jag trodde eftersom jag zoomade in en bit! 
 

Kommentera här: