Vi har blivit med soffa!

I söndags var jag, mamma och Robin inne i stan på MIO för att kolla soffa. Janeth hade köpt där och jag tyckte den var snygg så vi åkte dit för att se vad vi kunde hitta, dom hade rea också. Vi var rätt överens tror jag, lite oense om färgen kanske men Robin gav med sig så det blev en ljus grå, precis som på bilden. Rocco tror jag färgen heter. Den kostade 5000:- nu på rean, 1000:- billigare var det bara.
 
Det är en 3-sits soffa med divan. Vi kollade på den med divan och schaslong eller hur det stavas, men den kändes mindre. Det blev lite tajt om man skulle ha ett bord också och försöka gå runt det. Så vi tänkte att denna bli bra och så köper vi en fåtölj också som man kan ha, så hade dom på ritningen. Dom hade en fåtölj framför (vet inte om man ser den om man inte vet var den står) som jag i alla fall tyckte var snygg till. Den kostade 2000:- så vi avvaktar med det, den var nyinkommen tydligen. Så det var ingen brådska med det! Men senare kanske det blir den eller något liknande! Tyckte det passade bra med det bordet också så vi kör nog i samma färg sen. Vi börjar nog med bordet jag har och det är svartbrunt från IKEA. 
 

Kommentera här: