Skön dag

Klockan ringde vid 12 så jag fick mej 4 timmar sömn i alla fall. Det har gått rätt bra med att hålla mej vaken. Brukar alltid däcka kring 8 på kvällen annars när jag jobbat, men inte idag! Så vad har jag gjort idag? Jag åt frukost och slappade lite innan jag gick ner och bytte kattsand. Pratade lite med pappa och gosade med katterna. Sen gick jag upp igen och vi var nere i tvätten innan mamma åkte till stan vid halv 3. Jag har även dammsugit mitt rum. Då drack jag en julmust och kände mej tjock när jag såg hur illa magen såg ut när jag satt som jag gjorde. Så jag bokade lite spontant in ett pass spinning vid 17 tiden bara för det! Det var riktigt skönt faktiskt att gå på det, bra tid med. När jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen läste jag ut min bok och gjorde även den uppgiften, så nu är det klart! Sen blev det att titta på Så ska det låta med pappa och nu ligger jag i sängen. Jag har valt ut kläder till i morgon så jag slipper tänka på det (även till tisdag) så det är rätt skönt faktiskt. 

I mon är det praktik och sen kommer kanske robin och sover här. Innan han kommer i så fall hade jag tänkt sätta mej med resten av uppgifterna som jag knte har gjort, 1 av 3 klar 2 to go! Det är så min dag såg ut och kanske ser ut i mon!

Bjuder på en bild från inatt när jag åt god masamam!

Kommentera här: