Sista kvällen

I mon åker vi hem till Sverige igen och det ska faktiskt bli skönt. Inatt började jag må illa och magen ha varit dum idag, vet inte om det är för jag dricker vattnet här eller vad det är för jag är den enda som har fått problem och det är bara jag som dricker vatten i kranen. Men vi har kommit fram till att jag är nog inte förkyld utan det är mina bihålor som är fulla och täppta. Det är lite jobbigt att andas bara för det. 

Vi ha i alla fall precis varit ute och ätit på någon restaurang vid Oxford typ, en sidogata kring chinatown. Tog en cesarsallad och den satt där den skulle! Har bara ätit det två gånger och det är lite dåligt för att vara mej, brukar bli mer. Men vi ha ätit väldigt god mat på alla ställen, alla ha varit mätta och nöjda så det är bra! Ska nog sova snart för jag är riktigt trött nu. Vi hörs kanske innan vi är i Sverige igen!

Kommentera här: