Ritning

Satt och skulle kolla vad vårt postnummer skulle bli när vi flyttar sen och när jag letade (och inte hittade btw) så hittade jag en pdf på Google! Den är mycket bättre än den vi fick när vi träffade människan på albohus så nu känns det bättre. Jag hade dessutom slängt den vi fick för jag tyckte inte vi behövde den. Det har vi gjort kan jag ju säga. Tur som det är då tog robin kort på ritningen för att visa hemma, medan jag fick pappret. Jag frågade faktiskt om vi skulle kopiera men nej det fick jag inte göra. Men på denna riktningen har dom satt ut lite möbler och det hade dom inte för den förra! Känns faktiskt rätt bra när man ser bilden så här. Det är lättare att få en bild över hur det ser ut men även se framför oss hur vi vill ha det.

Av någon anledning ser den suddig ut i mobilen?

Kommentera här: