På jobbet!

Igår gick jag och la mej vid 20.00, till och med innan dess och jag somnade direkt! Har varit riktigt trött tydligen och det kände jag av igår. Klev upp vid 5.15 i morse för att åka till jobbet en timme senare. Trodde jag. Bilen vägrade starta så efter att ha försökt få igång den själv fick pappa komma ut och hjälpa mej. Han hade någon starthjälp och det funkade! Men jag kom 5 minuter för sent bara för det. Pappa trodde att det berodde på att den stått stilla rätt länge nu (en vecka) och att det är så kallt ute. Det hände ungefär samma sak med en kollegas bil förra veckan. Så nu hoppas jag att den startat och tar mej hem också!

Slutar vid 15 ungefär och då ska jag hem och duscha tänkte jag. Linad och Ellie kommer sen också för vi ska göra tacos! Imon drar praktiken igång igen så blir tidigt i säng idag med hoppas jag. gärna kring 20.00 igen :P Men det blir det nog inte. Men på lördag ska jag ta mej en lååång sovmorgon, inte ställa någon klocka alls! :) Kommer kanske bilder på shoppingen sen med!

Kommentera här: