Önskelista

Har kommit på lite saker jag önskar mej när jag fyller år! En ska har jag velat ha väääldigt länge men inte köpt för det har känts onödigt. En slags skyltdocka! Dom har sålt på netto för typ 300 eller något och jag har alltid ångrat mej och alltså inte köpt någon. Men nu ångrar jag att jag inte köpt någon. Så jag önskar mej en svart när jag fyller år! Tycker den är snyggast men om vi ska gå på att den ska likna mej ska det vara en "naturfärgad" eller vad det kallas. Man måste även kunna ställa om den till min längd och den ska helst vara mina mått, typ en storlek 34 alltså.
Något jag velat ha den senaste månaden eller något sånt är underkläder från Calvin Klein! Dom finns på nelly.com och jag har tittat där lite då och då för att se ifall dom kommer på rea haha. Det gör dom tydligen inte, men dom är så populära så jag kan förstå det. Tror ett set ligger på ca 500 eller något så det är lite dyrt tycker jag, men så snyggt! Speciellt den i grå! Vet inte riktigt vad jag är för storlek i den, underdelen är XS i alla fall men överdelen är ett mysterium!
tänk att mysa runt i dessa underkläder och gosa i en filt?!
 
 

Kommentera här: