Notting Hill

Bara för vi skulle till Notting Hill idag så bestämde dom sej för att inte ha igång den vi skulle åka med utan göra något arbete med den. Men vi fick iställer prova att åka buss! Jag gjorde det när jag och linda va här i mars men det var trevligt :) När vi var där letade vi efter en blå dörr som var med i filmen Notting Hill och vi hittade den! Varken jag eller Robin vet vad det är för dörr eftersom ingen av oss sett filmen så ska göra det när vi kommer hem. 

Tyvärr har drt varit dåligt väder idag och regnat så vi ville inte va där för länge. Vi hittade ett gott tex-mex ställe och jag tog fajitas och var jätte nöjd! Vi letade efter 2 bokhandlar och Jamie Olivers restaurang som ska finnas där men hittade inget av det. Vi åkte till Oxford istället för att gå till Michael Kors butiken och kolla in en snygg väska, men den fanns inte kvar tyvärr. Så vi gick till MAC och choklad saken jag berättade om. Dom hittade vi och handlade lite där. Sen åkte vi hem till hotellet och nu ligger vi sängen. Jag har precis duschat också så det är avklarat. Fundera på att vila lite innan vi ska ut och äta.

Kommentera här: