Måndag

Detta är min sista vecka på praktiken och nästa vecka drar en ny kurs igång. Det har verkligen gått fort! Har 3 dagar kvar bara. Håller på med lite skolarbete och annat gällande skolan så är inte ledig än! Ska läsa lite som är till nästa vecka. Var väl inget vi va tvugna att läsa fattade jag det som men om man ska fatta något så är det väl bra, så därför har jag gjort mej lite te och ska nu läsa detta!
 
Är så sugen på chips!! Åt en påse chips med Robin ihelgen, jag åt väl mest men ändå. Och igår under Så ska det låta åt jag några smulor som var kvar och en marabou med kex och en hamburgare. Jag hade så ont i magen och mådde inte så bra efter det och tänkte att jag inte ska äta det på länge igen. Men när jag körde hem från praktiken innan så blev jag så sugen på chips igen. Konstigt det där.
 

Kommentera här: