Lugn kväll

När jag kom hem så åt jag, pappa hade gjort något kött innan när syrran var här och det fanns så vi kunde värma på. Det satt fint och jag var riktigt hungrig när jag kom hem. Börjar bli hungrig igen så när mamma är sugen ska vi göra tacos, har rester över från igår. Känns lika bra att göra det samtidigt eftersom vi har så många skålar till alla grönsaker som ska plockas in och ut från kylskåpet hela tiden. 
 
Har kollat på Navy och förstår nu då att det kommer en säsong 13! Fortsättning följer stod det i sista avsnittet, vilket är bra för det var ett kasst slut på denna säsong. Eller a, typ samma som efter alla säsonger tycker jag nästan. Så det blir spännande att se 13 när den kommer! Då kanske jag hinner se ikapp dom tidigare jag inte sett än. Just nu sitter jag med en kopp te och ska se om jag har någon annan inspelning jag inte sett ännu. Funderar även på att plocka fram alla tomar och grejer jag har framme och samla alla på ett ställe till jag ska plocka bort dom i helgen. 
 
La upp denna på instagram med texten: Att man kan känna så stort för någon så liten <3
 

Kommentera här: