Harry potter 4

Man kan ju tycka att när man är i London så borde man ju kunna få tag i Harry Potter böckerna. Nepp. Tydligen är den versionen jag vill ha för gammal eller något för den finns inte någonstans. Dom har gjort en nyutgåva men den vill jag inte ha ju. Eller jo det vill jag för den är riktigt snygg, men den passar inte in i samlingen. Nu var jag inne på tradera för att kolla igen och nu äntligen fanns den i vanlig storlek och hardback med dustjacket verkar det som. Precis det jag vill ha! Problemet? Att jag måste buda på den i 2 veckor tillsammans med 2 andra böcker... Har mailat och kollat om det inte går att buda/köpa bara den ena för jag vill ju inte ha alla böckerna, jag har ju dom redan. Så nu väntar jag bara på svar från den personen och jag hoppas verkligen att jag kan få tag i den där. Då är min samling komplett!

Kommentera här: