Godmorgon!

Klockan ringde vid 9 men jag vaknade lite innan dess, hade sovit typ 10 timmar då och de tvar tillräckligt tydligen. Så jag har ätit frukost precis och ska snart hoppa in i duschen och fixa mej för att åka in till stan med Linda sen. Ska åka bort till dom och så åker vi ihop. Få ju åka i Lindas bil eftersom lillan ska med och hon ha sin stol i den ju.
 
Har precis ringt och bokat frisörtid till dopet också så jag är nyfärgad och fin i huvudet till alla bilder som jag gissar på kommer tas. Jag ska ha några bilder på den dagen i alla fall! Så fredagen innan dopet blir det för då hinner jag tvätta det innan dopet med. Så dagen har börjat bra! 
Blir kanske lite röda läppar idag med. Media har jag aldrig använt mer än när jag provade det hemma så kanske blir den idag. Det märker vi!
 

Kommentera här: