Godmorgon!

Idag är det studiedag på praktiken så jag är hemma idag och kommer på fredag istället. Vid 13 ska jag vara på universitetet och berättar om min VFU för ettorna som går denna utbildningen. Så ska läsa lite nu tänkte jag innan jag ska äta lunch och göra mej klar för att åka. Senare ska Linda och Janeth komma för att se shoppingen från London. Om det inte blir ändrade planer såklart.Så jag är väl hemma kring 15 eller något sånt så det blir ingen lång dag men det gör inget. Känns så onödigt att åka in för den tiden egentligen men ska bli kul att höra dom andra som ska med och berätta för jag har inte hört var dom är eller något sånt. Spännande dag! 
 
Idag funderar jag på att ha mitt media-läppstift!
Vet inte om båda är diva eller om den under är media haha. Slarvigt målat var det i alla fall!
 
 

Kommentera här: